پ ن پ
ا

رفتم پیش استاد میگم استاد به دادم برس دارم مشروط میشم، میگه ینی نمره میخای؟ میگم پ ن پ اومدم نظر شمارو راجب جنس و مقدار خاکی که باس رو سرم بریزم بپرسم!!!!

یه کتاب برداشتم دادم به مسئول کتابخونه ؟ میگه میخای ببری ؟ میگم پ ن پ میخام بخورم، فقط یه نون اضافه و نوشابه هم بذارین!!!!!!

رفتم اتوماسیون 20تومن گذاشتم رو میز، میگه میخای شارژکنی؟ میگم پ ن پ می خام گشنگان سومالی رو غذا بدم!!!!

سر امتحان عملی میکروب بعد یه ساعت رفتم تو آزمایشگاه امتحان بدم، استاد میگه شمام دانشجویی؟ میگم پ ن پ باکتری ام، اومدم خودمو معرفی کنم!!!!!

... شمام تاحالا پ ن پ به کار بردین؟ آره؟ خب بنویسین واسمون

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 24 مهر 1392 | 14:26 | نویسنده : F2M |
.: